Yuki – hoe op een digitale manier samenwerken met uw accountant?

december 31, 2018

Yuki is een digitaal boekhoudplatform dat automatisch documenten herkent en boekt. Yuki helpt de ondernemer en de accountant beter samenwerken via de cloud. Als ondernemer heeft u hierbij altijd toegang tot de aangeleverde documenten en de boekhouding.

Hoe werkt Yuki?

Onderstaande video legt u op een heldere manier uit hoe het werkt.

De wijze van samenwerking tussen ons kantoor en uw onderneming tijdens een mondeling onderhoud vastgelegd. Goede afspraken maken op die manier immers goede vrienden.

Wat zijn de voordelen van Yuki?

  1. Nooit meer zelf boekhouden
    U hoeft geen financiële stukken op papier meer aan te leveren. U bezorgt namelijk alle informatie door te scannen, uploaden, mailen of via GoogleDrive, Dropbox of de Yuki smartphone app.
  2. Geen papierwerk meer
    Een papieren archief is verleden tijd. Alle gegevens staan veilig opgeslagen in een overzichtelijk digitaal archief in de cloud.
  3. Krachtige verbinding tussen ondernemer en accountant
    De samenwerking met ons kantoor verloopt voornamelijk digitaal. We hebben beiden toegang tot dezelfde informatie en we kunnen vragen stellen over hetzelfde document.
  4. Alles binnen 24 uur geboekt
    Mits goede afspraken kan alles binnen de 24 uur verwerkt worden en kan over een ‘real time’ boekhouding worden beschikt.
  5. Robotisering van de online boekhouding
    De bank is dagelijks bij in Yuki met de automatische bankkoppelingen en met UBL worden aankoop- en verkoopfacturen automatisch herkend. Yuki kan ook UBL facturen aanmaken, exporteren en inlezen.
  6. Altijd inzicht
    Dankzij het regelmatig scannen van facturen en bonnen en de automatische bankkoppelingen bent u altijd op de hoogte van de actuele stand van zaken. Het persoonlijk dashboard biedt betrouwbare en bruikbare stuurinformatie die u direct kan gebruiken.
  7. Alles in één online boekhoudplatform
    Als u start in Yuki beschikt u automatisch over een compleet boekhoudplatform. Inbegrepen zijn een digitaal archief, online facturatie, projectadministratie en urenregistratie. Let op: deze laatste zijn wel betalende modules.
    U kan via het boekhoudplatform ook automatisch aanmaningen versturen, een factuur zoeken, een vraag stellen aan ons kantoor, etc…
  8. Juistheid, tijdigheid en volledigheid
    Yuki herkent dubbele boekingen en alle ingevoerde documenten worden gecontroleerd.
  9. Koppelingen met webshops, kassasystemen of CRM
    Ook externe oplossingen kunnen gekoppeld worden aan Yuki. Een koppeling met webshop, CRM, webapplicaties, PayPal of kassasysteem behoort tot de mogelijkheden.
  10. Altijd beschikbaar
    Administratieve medewerkers of de accountant hoeven geen simpele administratieve handelingen meer uit te voeren. Yuki werkt 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Bestaat er een handleiding van Yuki die antwoorden heeft op alle vragen?

Er bestaat een handleiding van op maat van de ondernemer geschreven. We voegen deze hier graag bij voor inzage/afdruk.

Indien u hierover verdere vragen heeft of graag met Yuki van start zou willen gaan, aarzel niet om ons te contacteren.

© 2023 D&V Bedrijfsadviseurs I site onderhouden door Trivali